Klasyczne formy reklamy w nowoczesnym wydaniu!

Klasyczne formy reklamy w nowoczesnym wydaniu!
Barbara Wieczorek
Maj11/ 2017

Reklamowanie produktów i usług jest niezwykle istotnym zagadnieniem z punktu widzenia biznesu. Obecnie większość reklam przeniosła się do sieci, gdzie nie tylko dokładnie możemy określić odbiorcę, ale i wykorzystać zasięgi reklamy. Stosowanie klasycznych form reklamy, np. w formie materiałów reklamowych stało się znacznie trudniejsze. Działy marketingu szukają nowych rozwiązań. Okazuje się, że nie trzeba wymyślać nowych, chwytliwych produktów. Wystarczy zmienić te, które już istnieją.

Opakowania na materiały reklamowe

Jednym z najlepszych przykładów materiałów reklamowych, którym możemy nadać nowe życie są torebki reklamowe. Do niedawna były to po prostu klasyczne, plastikowe reklamówki, na których drukowane było logo. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów reklamówki plastikowe zaczęły być niemile widziane. Zamiast nich stosowano torebki papierowe ze wzmocnionym dnem. Tu jednak także nie dało się wyjść poza utarte schematy. Torebki tworzone były hurtowo, drukowano na nich logo. Ten rodzaj torebki z pewnością spełniał swoją funkcję, jednak nie przyciągał wzroku, nie był zapamiętywany.

Ekologia w modzie!

Strzałem w dziesiątkę okazało się zastąpienie eleganckich torebek prezentowych torebkami z szarego papieru pochodzącego z recyklingu. Torebki te nie tylko nawiązują do trendu eko, ale również pozwalają na wyróżnienie w tłumie. Oczywiście możliwe jest nanoszenie na nich nadruków komputerowo, jednak znacznie lepszym pomysłem jest stworzenie dużej pieczątki z logiem firmy i stemplowanie takich torebek. Pomimo powtarzalności wzoru odbicie nigdy nie będzie idealne, co dodatkowo wyróżni torebkę. Warto także doda, że torebki tego typu są biodegradowalne – po ich uszkodzeniu możemy wrzucić je po prostu do pojemnika na makulaturę.